Wij zijn Vrouwenkoor With Pleasure, opgericht in 1996. Oorspronkelijk bedoeld voor ouders van kinderen van de Werkplaats. Inmiddels zelfstandig, maar wel met een warme band. We repeteren in de docentenkamer van de basisschool en onze dirigent geeft muziek op zowel Basis als Voortgezet Onderwijs van de Werkplaats. Hij dirigeert het koor sinds 2010. We zijn met ongeveer 25 vrouwen, verdeeld over drie soms vier stemgroepen.

Plezier in zingen staat hierbij voorop maar verwachten wel een enthousiaste inzet. Informatie over onze repetitieavonden, tijden en aanmeldingen staan op onze info pagina.

Elk jaar gaan we een keer op stap: ‘het kooruitje’ om elkaar ook op een andere manier te leren kennen. Eens in de drie jaar organiseren we een weekend, om intensiever te oefenen en voor de gezelligheid.